Mobilblogg

2011-11-09 21:27:36 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Det är helt otroligt hur hjälpsam
Max har varit idag. Imorse kom mamma hit med Pepsi och gick ut med Max. Då fick ja i mig frukost. Sen gick hon och då kom Malin hit och vi gick ut med Max o story.
Sen fick de vara kvar här hemma medans Malin skjutsa mig till sjukhuset för provtagning. Efteråt var ja så trött att ja sov. När ja vakna så hjälpte Max mig upp ut soffan. Jag bad honom hämta kamptrasan och han drog den så ja kom upp. Han hämtade mina skor så gick vi ut. Kunde inte hålla kopplet samtidigt som kryckorna så Max fick gå lös. Det gick jättebra och han var jätte lyhörd på min röst. Vilken liten klippa han är min Maxi. Aldrig varit med om något så otroligt man kan nästan tro att han är utbildad. Hoppas det håller i sig länge. Då ska jag aldrig klaga på hans små knasigheter. Han är allt man kan önska sig! O självklart saknar jag lille Pepsi men han tar hand om mommo som behöver tröst i sin oro över mig. Pepsi är expert på att trösta o vara en trygghet. Mina två perfekta hjärtan ! Älskar de över allt !


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback