Hemma

2011-11-08 14:20:20 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu är jag äntligen hemma hos mamma. O det första jag gör är o lägger mig i sängen och upp kommer 2 underbara hundar som kommer o lägger sig bredvid. Luktar på stickhålen och lägger sedan huvudet på mitt hjärta. Nu sover de och jag med snart.

Operationen blev tillslut lyckad även om det var det hemskaste jag någonsin upplevt(värre än kamera undersökningen). Men vill inte skriva om det här.Ni får gärna fråga mig när vi ses.

Jag har extremt ont i min ljumske eftersom de höll på i så många timmar. Så jag uppskattar all hjälp med hundpromenader :) Det blir nog nån veckas understimulering för hundarna, men det tar vi igen senare.

Kommentarer

Saknar dig oxå :)



Hoppas du mår bättre snart! Tur att hundarna är snälla och tar hand om dig!

2011-11-08 15:42:44
Lars Lindvall

Kämpa på och krya på dig önskar Rostaggens Ivar, Lasse och Catharina.

2011-11-08 19:58:45

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback