Dansåterträff

2011-11-25 14:10:32 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag är det en speciell dag för idag ska jag på en dansåterträff :).
När jag bodde i Polen så hade jag gått på dans sen jag var ungefär 4 år jag dansade lambada. Så när vi kom till sverige 1990 så ville jag fortsätta med dansen, men vi kunde inte språket så mamma skrev in mig i en polsk förening. Då fick jag dansa polsk folkdans :). Det var kul och vi uppträdde på många delar av landet. Mina två kusiner dansade också där så jag kände mig trygg. Det var som sagt  kul och det är väldigt många år sen. Så för ett tag sen bestämde våran dåvarande dansledare att det skulle vara roligt med en återträff med alla som har gått på dansen.

Så ikväll ska vi hem till henne och äta lite gott och umgås. Ska bli riktigt kul o träffa alla igen. Vissa har ja som sagt inte träffat på många år.

Tänkte lägga in bilder sen på mig när ja dansa, men måste ta mig till mamma o fota några foton hehe.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback