Besviken

2011-11-14 13:32:43 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag känner jag mig lite besviken på mig själv. Trodde jag skulle va "frisk" så här dags. Det har gått en vecka sen Op och ja mår lika dåligt som jag gjorde dagen efter. Fick ställa in vallningen som ja skulle gått på nu på ons :(
Hade sett fram emot det. Men jag är inte körbar lr gåbar än hehe.
Idag hade jag provtagning på sjukhuset o det betyder att ja inte kunde ta min tablett. Så ja kunde köra dit.
Vet inte hur det funkar med sjuktaxi o jag orkar inte hålla på krångla för o ta reda på det heller. Så stackars mamma fick stå ut med en lättirriterad dotter.
Nu har jag fått i mig lite mat o tagit mina tabletter så snart kommer den härliga känslan av att det onda sakta slutar o göra ont.

Sen ska jag bara ta det lungt o se på mina serier (sova) fram till hundarna vill ut igen.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback