Kan nås igen!

2011-05-12 15:45:28 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Åkte till onoff som tidigare inte velat ta emot min mobil. Men denna gång tog dem emot den på en gång.
Skönt att det gick på försäkringen, det trodde jag faktiskt inte.
Det negativa är att jag förlorar alla mina bilder. Men det viktigaste att ja får tillbaka en hel mobil. Den var ju inte gratis direkt. Så typiskt mig o klanta mig sådär.

Jag brukar helst vilja undvika att köra bil den tiden på månaden om ni förstår. Jag blir så klumpig, jag sluddrar, glömmer saker, och är allmänt ofokuserad och irriterad.

Men skönt att allting löst sig tillslut. Nu ska vi bara ta det lungt. Känns som vi tränat varenda kväll nu hela veckan. Tycker att vi förtjänar en vilodag.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback