Jobbat

2011-05-25 21:46:00 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Första dagen på jobbet är avklarad. Jag är helt slut i rygg och fötter. Jag skulle haft 6h terori och sen kört truck. Men det blev inte alls så. Kan tyvärr inte skriva anledningen på bloggen men jag är nu på ett annat företag som heter Candyking. Det gör mig inte så mycket eftersom det är ett bemanningsföretag jag är anställd på och då får man ju räkna med att man får hoppa lite mellan olika företag.

Det negativa är att jag är sjuk sugen på allt godis vi plockar och vi får absolut inte smaka :(
Fast jag hörde att dem ska sälja godiset på företaget nånstans för de anställda. Om jag hittar dit kommer ja inte komma därifrån :)

Imorgon är det dags igen. Blir upp o hoppa kl 05 för o hinna med hundrastningen. Imorse var vi på himpa och gick en långis. Skönt för tillfället men destu mer segt under dagen..

Det tråkiga är att ja missar hundkurserna :( Fast det är bara 5 dagar ja jobbar konstiga tider sen ska det bli bättre.

Kommentarer

Missar du hun dkurserna? Trodde du jobbade 06-13 denna vecka nu när du har bytt ställe?



Grattis igen till jobbet!

2011-05-26 09:24:45

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback