Hullerombuller

2011-05-10 16:13:24 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag är Max kurs inställd och Pepsis kurs är också idag fast den brukar vara på tisdagar. Hade blandat ihop allt och har varit o aktiverat Max för ja trodde han skulle på kurs ikväll. Men fick ett mess utav Pepsis kursledare om att kursen är ikväll o då föll allt på plats :) Inte alltid så lätt...

Ringde upp och pratade lite med henne och eftersom vi inte ska gå så mycket så får Pepsi följa med.

Igår ringde jag även upp min veterinär för det kändes fel att ha bandage på Pepsi i 10 dagar utan att det ska lufta.
Och ja kände på mig rätt nu sa dem att jag skulle ha tagit bort bandaget dagen efter och bara låtit det vara.
Men då känner jag att det kommer in massa smuts i öppna såret.
Så när jag pratade med Pepsis kursledare idag tyckte hon att ja skulle ha utan bandage hemma och ta på dem ute o sen tvätta såret emellan. Känns nog bäst så.

Skönt för lilla Pepsi o äntligen få göra något så han kan bli lite lugn sen :) På fredag får han vara lös för första gången på 10 dar han har VÄLDIGT mycket spring i benen. Fast han får ändå inte löpa hur som helst heheh stackarn.
Ingen skog på nån månad eller två.
Däremot ska vi börja träna lydnaden igen inför tävlingarna den 1 och 2 juni :)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback