Upp o hoppa o shoppa :)

2011-03-25 18:55:39 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Imorse vakna jag vid kl 09 sms:a Sacci och fråga om hon va redo för en shopping dag.
Hon svarade att dem skulle till skogen med Liam innan och jag tog hundarna och hängde på.
När ja kom hem blev det duschen sen åkte jag och lämna hundarna till mamma. Då var det dax för shopping.

Det jag kom hem med var bara lite medicinska ansiktsprodukter och makeup.
Både hon och jag hade tänkt oss handla lite kläder men vi hitta inte ett ända plagg som vi fastnade för.
Fast det är ju bara positivt. Man sparar pengar :)

Nu ska jag börja med städningen. Plockade nyss in disken o har dammsugningen kvar sen.

Imorgon får vi besök utav E o C. Ska bli kul o träffas igen. Var verkligen evigheter sen sist!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback