Öga!

2011-03-20 18:01:45 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Gick in på en rolig blogg idag. lardigteckna.blogg.se och blev sugen på att rita.

Gav mig på att rita ett öga hehe. Jag har tappar otroligt mycket och fingret gör ont redan :)
Men kul var det. Nu blir jag sugen på att skaffa mig lite bättre material. Tycker man slappnar av och blir så lung när man ritar. Och om jag håller igång så kanske jag blir lika duktig som när jag var 14. Då kom jag in på konstprogrammet men tackade nej och valde att gå samhäll media istället.
Men i dagens läge skulle jag inte äns få ett VG på en bildlektion haha :)


Känns som att fransar inte är min starka sida ;) + att ögat ser lite drogat ut ! Men roligt att rita iaf :)

Kommentarer

Jag tycker det blev fint! Men håller med om att pupillen kom lite för långt upp så det ser lite drogat ut... :)



Sen tycker jag även att det är lite för "rakt" och kantigt vid ögonlocket över pupillen, jag hade velat ha det lite mer rundat, men såg ju likadant ut på bilden hon hade ritat....



Kul att du tänkte börja rita igen! JAg gillar ju oxå att rita, men har inte gjort det på många år nu... det är ju som du säger, man tappar ju jättemycket när man inte har ritat på ett tag... :( Lycka till! Puss!

2011-03-21 02:57:16
Ida

Jag går ner tidigare idag, måste till apoteket och lite så innan afron, men vi kan väl ses antingen i receptionen eller i omklädningsrummet vid kvart över 5 ungefär?



Är jag inte i receptionen så är jag i omklädningsrummet! Skicka ett mess till mobilen sen när du får tag i din mobil så jag vet!

2011-03-21 15:27:27

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback