Hej

2011-03-10 21:33:44 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag fick jag hem en förstoringsbild på Max som jag hade beställt. Ska hänga upp den på väggen innan jag visar bilden. Men när jag tog fram bilden och visade den för Max så reste han ragg, sen blev han nyfiken och kom fram och lukta men var lite osäker och backa och blev sådär jättelång som hundar blir när dem är rädda men nyfikna.

Sen blev han jätteglad men när jag gjorde ett låtsas skall så blev han helt till sig och trodde det var en riktig hund eller nåt för då skällde han till och ville busa med bilden.

Tycker det är lite otroligt och häftigt att han kan reagera så av bara en bild. Man tror ju inte att hundar ska reagera på stillbilder. Pepsi däremot förstod inte att det var en hund på bilden han brydde sig inte alls.

Kommentarer

Han brås helt klart på pappa Prince! Han reagerar också på bilder, och TV är han ju helt tokig i.

Nu har Max halvsyskon fötts, hela 9 stycken blev det!

2011-03-12 09:22:49

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback