Duktiga killar!

2011-03-15 13:43:55 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Har nyss kommit hem från en lång promenad på 2h. Åkte till himpan släppte hundarna ett litet tag. Sen blev det koppelpromenad runt hela himpan. Vi mötte några hundar och Max skällde inte alls. Är så glad över det + att Pepsi stod i närheten och morrade. Vi mötte även en Karelsk björnhund som Max fick leka med. Hon var några månader yngre än honom och dem hade väldigt kul ihop.

Ikväll är det Max tur att gå på lydnads 1 kursen. Samma som Pepsi gick i höstas. Jag är både nervös och förväntansfull. Det ska bli riktigt kul när jag vet att Max har blivit så följsam på sistonde. Men jag hoppas att han koncentrerar sig på mig fast det är mycket hundar runt omkring honom.

Nu ska vi vila. Sen blir det hacka lever!

Kommentarer
Anonym

Hej! Trevlig blogg du har. Jag brukar också ha förmaksflimmer ibland. Fick det nu igen för några timmar sedan när jag var ute och gick. Har konstaterat att mitt förmaksflimmer har med magen att göra. Brukar t,ex kunna få det när jag druckit alkohol och om jag ätit för mycket. Jag har svårt för att koppla av när jag känner förmaksflimmert. Det har slått ojämnt någrav timmar nu. Får hoppas det går tillbaka till normal takt nu i natt. Så länge det håller på har jag svårt för att sova. Men tycker det känns bra att skriva till dig om detta eftersom du har samma problem. Vi får hoppas det kommer något som hjälper bättre mot det här. Själv tar jag en tablett tenormin 25 mg/dag i förebyggande syfte. Men har nu blivit ordinerad att ta 2 tabletter/dag. Just nu känns det som hjärtat har gått tillbaka till normal rytm igen, det känns lika skönt varje gång när det går tillbaka till normal rytm. Jag tycker det verkar hjälpa när jag får skriva till någon så här eller prata med någon. Fina hundar du har. Själv har jag 2 katter som betyder mycket för mej.

Mvh Bosse

2011-03-26 01:25:23

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback