2,5km blev 4,5km

2011-03-12 15:24:38 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag och M har ju alltid gått en runda i kättsätter. Vi har alltid trott att den var 2,5km men idag när vi mätte så var den 4,5km. Då har vi alltså varit duktigare än vad vi trott. Vi åkte vidare till glotterskogen och mätte våran runda där som var på 5.2 km. Så idag har vi gått riktigt långt. Hundarna är helt fast dem vaknar nog snart. Dem brukar inte bli så uttröttade utav bara promenader. Jag brukar alltid träna med dem samtidigt tex. gömma leksaker eller gömma mig själv. Eller bara vanlig lydnad. Det tröttar ut mer har jag märkt.

Här är lite bilder ja tog idag.









Kommentarer

hehehe tänkte bara berätta att det är tisdag idag och du skall på kurs med Max på TISDAGAR :) puss

2011-03-15 05:57:59

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback