Otur efter otur

2011-06-10 18:11:47 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Vad är det som händer ?? Jag vågar nästan aldrig känna efter och säga att "just nu går det skitbra med allt" För jag vet att det är för bra för att vara sant.. Olyckan står bara och väntar bakom dörren.. Och det stämmer ju alltid med mig. Jag fick jobb - blev magsjuk 2 veckor.. Vi får äntligen vår nya bil- Strul med att få ut mobilen.
Får äntligen min mobil- Nya bilen går sönder.

Och så håller det på fram tills det inte händer nåt alls..

Idag efter jobbet när ja äntligen slutade tidigt så fick ja sitta i 1h o vänta på assistanskåren och sen ytterligare en timme för o få ut lånebilen. När ja äntligen skulle åka hem med tårta och hundar i bilen så fastnar ja mitt i rusningstrafiken..

Vill bara gå under jorden.. Alla planer vi hade i helgen sket sig..

Men nästa helg blir det Gotland med hundarna det ser vi fram emot!

Kommentarer

Vad skall ni göra på gotland? Tävla?



Mmmm fan vilken otur ni har. Får hoppas det går på garantin, är så himla synd om er. Stackare.



Hur har du haft det med flimret idag då gumman?

krama om

2011-06-11 00:31:17

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback