Hallå

2011-06-27 17:20:05 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Har inte direkt nåt att skriva om känns det som fast det hänt så himla mycket denna helg.
Midsommarfirande i arkösund samt lasarettet. Lördagen ut till tjällmo och fira svärfar och sen impulsbio på kvällen.
Söndagen middag med M och hans syster o hennes kille. För o fira min födelsedag.

Idag har det varit en lustig dag på jobbet. Massor att göra för sen "låstsas" att jobba för det inte finns nåt o göra.
Ja ni läste rätt vi låtsades. Varför ska man låtsas när man kan städa eller göra nåt annat produktivt ?
Eller om det verkligen inte finns nåt o göra sätta sig ner o vila. Cheferna vet ju att det inte finns nåt o göra och kan de inte dela ut jobb så borde man få lite vila. Eller städa. Nej vi ska låtsas o stå o gestikulera som att vi jobbar.
O sen helt plötsligt fanns det massor o göra o så fick alla jobba över.. Vet inte hur det funkar där riktigt. Men hade ja varit chef hade jag gjort allt för att mina anställda ska trivas. INTE tvärt om som det är nu.
Ingen musik , inget prat, inga långa toabesök, får inte äns ta av skon i 2 sekunder.. Absolut inte titta på klockan o absolut inte sitta.. Ja det är värre än ett fängelse.

Fast ja imorgon ska ja till ett annat ställe som är mycket mycket bättre.

Kommentarer
Lars Lindvall

Hallå Anna

På lördag skall vi upp till rostaggen och hämta hem lilla Ivar som jag tror du har träffat och t.o.m har på bild.

Vi bor utanför Norrköping i Kimstad men har mina rötter i Gottröra på min mammas sida.

Kul att se att det finns Kelpies i närområdet och kanske vi ses framöver..



Lasse Li

2011-06-28 22:05:52

HEj Lasse.



Va kul att ni ska hämta lille Ivar. Han är verkligen såå söt.

Det skulle vara jättekul o träffa er. Vi ska med upp till rostaggen fast på söndag. Max ska vara där i en vecka då det blev struligt med hundvakt.

2011-06-29 21:31:59

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback