Epidemi

2011-06-29 21:38:41 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Det verkar vara nån slags epidemi på jobbet. 3 gick hem för de mådde dåligt o 4 jobbade med jättehög feber och såg verkligen inte bra ut. Sj mår jag inte så jätte bra heller. Fick köra kolliplock och det tycker jag är alldeles för tungt för mig. Detta är första gången ja gjorde det i 8h annars har jag bara provat på i nån timme.
Ryggen ömmar, benen orkar knappt bära mig och ja känner ett enormt tryck över bröstet o det gör ont när ja andas.

Har sovit fram tills nu sen ja kom hem efter jobbet. M har varit ute med hundar o fick knappt liv i mig. Har 3 missade samtal på mobilen ( jag vaknar alltid när det ringer ) Nu ska ja borsa tänderna på mig sj och hundarna sen hopp i säng igen. Hoppas ja får göra något annat imorgon för jag klarar nog inte en dag till på kolliplock.

Har sökt lite andra jobb o ska höra av mig till Posten så fort min anställning går ut. De ringde o var intresserade så jag hoppas det blir nåt. Annars så söker ja mer kontorsjobb. Hoppas hjärtat håller i 2 månader till :)

Så tokigt det blev, ja blev ju anställd för o köra truck, hade nog varit lättare för hjärtat.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback