Amatör fotograf

2011-06-19 19:15:06 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


I veckan som varit har jag agerat lite fotograf.
Åt M´s familj o åt en bil hehe :)
Nu har efterfrågan blivit större och folk börjar fråga om ja kan ta kort mot betalning.
Det känns fel o ta betalt eftersom jag inte känner mig så duktig. Fast å andra sidan tar det rätt lång tid att sitta i photoshop o redigera bildernna efteråt. Får se hur jag gör med det i framtiden. Kanske kan börja med o göra det gratis så får den som vill ge en slant om de önskar.

Här är bara några utav bilderna. Inte direkt de bästa men vissa ville inte vara med på bloggen ;)










Kommentarer

Du har lyckas som fotograf!



Göteborgs bilder är på plats hos oss med en fråga :)

2011-06-22 08:54:18

Mmmm snygg bil=)

Bilderna var jätte bra..Håller med att du lyckades med fotograf!!

Kram

2011-06-22 11:16:00

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback