Träning

2011-07-07 16:41:40 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Har precis kommit hem från jobbet o snart ska ja o Pepsi åka o träna på bruksan. Det blir stenhård träning inför lördagen. Har inte alls tränat mycket som jag lovat mig själv att göra.

Sist ja tränade så hade pepsi tappat en hel del. Hoppas han kommer på vad han ska göra idag ;)

Sen måste ja bara säga att ja saknar min Max så otroligt mycket. Räknar ner dagarna tills han ska hämtas igen.
Har saknat honom så mycket att jag tillomed drömt om honom. Pepsi saknar honom med. Han går o tittar vid Max matskål o typ letar efter honom om man nämner hans namn.
Max saknar säkert inte oss eftersom han lever livet på landet :)


Kommentarer

Lycka till på lördag!

2011-07-07 18:41:09

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback