Ont

2011-01-11 19:54:12 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag har så piip ont i mellan axeln o halsen idag. Har sedan ett år tillbaka haft en liten knöl typ som en inflammerad hårsäck. Har inte vågat röra den utan låtit den vara. För nån vecka sen vaknade jag utav att jag hade ont i  hela axeln o mot halsen. Tittade och då var denna knöl helt inflammerad o varfylld blääääää.
Igår fick min chef se den o tvingade mig ringa vc direkt. O idag var jag där o då skar dem upp den o rengjorde. Det gjorde hemskt ont o nu gör det ännu mer ont. På torsdag ska jag dit igen o rengöra. Är redan nervös för ja vet hur ont det gjorde idag.

Idag på jobbet har ja fått trä om 2 armband och tagit bort stenar från guldringar o örhängen. Det va riktigt kul o känns bra att få börja med lite "guldsmed" saker. Innan har ja mest lärt mig kassan o pappersarbetet o putsat o rengjort smycken.

Kommentarer

Glöm inte bort att du har fått träna på att räkna procent oxå!

2011-01-12 16:51:02

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback