Helg!

2011-01-15 12:18:25 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Skönt med helg.
Idag står det titta på hus på schemat. Kl 15.00 ska vi ringa o bestämma plats.
Inget är ännu säkert så ja skriver mer när ja vet mer :)

Sedan blir det lite repetition i lydnadsträning. Har ju haft uppehåll och det märkt väl på Pepsi han har tappat en hel del. Max däremot har blivit bättre.
Kan fortvarande inte få Pepsi att hålla eller hämta apporten. Känns helt omöjligt och alla tips är välkomna!


Igår hade jag en riktigt nostalgisk kväll. Satt framför datorn och gick in på "min klass" i polen. Hittade min gamla klass från när ja gick i 6års grupp där. Och så hittade jag även mina gamla kompisar från området vi bodde på.
Riktigt kul o se bilder från skolan och trots det var så länge sedan så minndes ja det som det var igår.

Nu ett varmt bad!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback