Pepito är sjuk..

2011-02-09 20:30:56 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Inatt har båda hundarna kräkts men på morgonen var Max återställd men Pepsi hade diarré och fortsatte kräkas under dagen. Har varit i kontakt med veterinären och vi ska avvakta o jag ska ge canicur. EFtersom Pepsi har haft problem med tonsillerna så finns det misstanke att det kan komma tillbaka. Så jag ska få hem ett recept med penicillin och så har ja fått en besökstid på måndag med.

Han är fortvarande pigg men så fort han dricker så kommer det ut. Så nu har jag smält en tablett med canicur (hade bara tabletter) och gav honom genom en spruta genom munnen. Nu har han gått och lagt sig och verkar få behålla det. Min lille pille blir så orolig så fort någon utav hundarna blir dålig.


OBS gammal bild!


Lille Peppa med lite av mitt bandage på huvudet, satte bara på honom det för bildens skull. Sen åkte det av.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback