Kvalitetstid!

2011-12-15 14:43:15 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag hade jag bestämt med Sacci att vi skulle gå på Ingelsta shopping och handla lite julklappar.
Det är en bra dag idag. Jag mår bra.  Vi gick i lagom takt och vilade medans vi åt lite. Det kändes skönt o bara snacka skit o titta på kläder.
Det blev inte så mycket julklappar. Köpte mest kläder till mig :) Hittade ett par byxor en tröja och en kavaj till jul.
Och en nyårsklänning ! Jag är smal som ett skelett så det behövdes lite nya kläder.

Efteråt så fick ja följa med Sacci och titta på deras nya hus. SÅÅ mysigt o fint det var. Blev lite avundsjuk där :).
Hon skulle sälja en kamin de har och ja nappa direkt !! De ska bara komma överens om ett pris.

Nu är ja hemma och har städat hela hemmet. Dammsugit (vet att ja inte får) och torkat golv. Men det behövdes !!
Så nu luktar det gott och fräscht överallt. Älskar känslan av ett rent hem.

Just nu känner jag mig fortvarande bra. Men man vet aldrig om ja blir dålig när ja slappnar av.
Ska hålla på den bra känslan för ikväll är det träningstorsdag på bruksan. O jag vet flera som väntat på mig 2 tillfällen redan då jag mått dåligt o inte kunnat komma. Men ikväll är jag o Max redo!! Ska bli kul o nyttigt för oss båda :)

Idag är en BRA DAG!!! O vi bestämmer att den ska hålla i nu!!!!!!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback