Återigen besviken

2011-12-21 12:18:36 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag är grymt besviken på den svenska sjukvården.. Gång på gång gör de fel och skriver ut skit mediciner och sen slutar bry sig.. Jag fick i uppgift av min psykolog att ta kontakt med kardiologen för jag känner på mig att nåt inte står rätt till med hjärtat.

Efter den trejde ablationen så har det bara blivit värre med flimmer och extraslag som jag har konstant.
Har ringt till hjärtmottagningen i 3 dagar men inte fått någon hjälp. Så idag gick jag ner dit efter mitt besök på Ak.
Träffade en sköterska som sa att en läkare kommer ringa mig såsmåningom för det finns inga läkare tillgängninga just nu.

Nyss ringde nån läkare upp och tyckte att jag skulle börja med mediciniering.. Med metoprolol.. Jag sa att vi har provat alla betablockare på mig och jag tål de inte. Men nej han visste bättre jag ska nu äta metoprolol 25mg morgon och kväll.. fast jag inte tål dem.. Fast de gör mig sämre..
Det hjälpte inte att ja sa emot. Han lyssnade inte.. Sen ska ja på mitt återbesök om några månader. Annars kan ja alltid vända mig till akuten sa han..

Jag ger upp...

Kommentarer
Monica

Nä du ge upp får du inte även om jag kan förstå det känns hopplöst men visst måste du kunna få hjälpen du behöver. Hämta lite styrka ö på dem igen för bra det ska du älg. Kram

2011-12-21 15:28:41
Monica

Vaddå älg ??? Jävla telefon o skriva tokigt ska ju stå bra:)

2011-12-21 15:30:50

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback