R.I.P Molly!

2011-04-28 22:36:00 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


1 Februari 2000 – 27 April 2011

Älskade Molly har somnat in för alltid.

 

Jag kommer aldrig att glömma våra stunder ihop! När vi spelade fotboll på dagarna. Eller när jag skulle smyga in sent om kvällarna och du blev så glad att du sjöng rakt ut. När jag gick vilse i skogen och du hittade hem. Du fick mig älska rasen schäfer och att köpa mig en egen. Nu är du i hundhimlen tillsammans med Rusty och Simba.

Du kommer vara saknad!

<3

Gå in på Idas blogg o läs hennes fina text till Molly

 


Kommentarer

tack gumman för att du skrivit så fint om lilla Molly... Man ser verkligen att hon är lycklig på bilderna i skogen...



Så sorgligt att hon är borta nu... :( ska skicka länken till mamma och pappa så de får se, de blir nog glada när de ser ditt inlägg... De tackade så mycket för omtanken förresten...

2011-04-28 23:14:09

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback