April skämt!

2011-04-01 16:13:48 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag är det ju 1 april. O jag lyckades lura M :) Fast det var ett rätt dåligt skämt.
Pepsi fick in något skit i ögat igår och blev rätt svullen runt ögat. Så på kvällen sprutade jag rent ögat med ögondusch och idag är det inte irriterat alls.

Idag ringde jag till M när jag satt i bilen och sa att jag var påväg till veterinären för Pepsis öga var värre. Självklart gick han på det o ja det var mitt aprilskämt.. Som sagt rätt dåligt haha :)

Eftersom jag bor ihop med en som skämtar och luras året om så förväntar man sig att han kommer lura mig STORT just 1 april men det har faktiskt varit tvärt om. Han tar ledigt 1 april istället. För då förväntas ju alla att han ska lura dem.
I början var det rätt jobbigt att han jämt skulle hålla på skämta o luras o hitta på hyss. Fast nu är det kul o jag blir lika förvånad/lurad varje gång.


Har ni blivit lurade idag ? Eller kanske lurat någon ? Skriv o berätta :)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback