2 pris med 140p

2011-04-29 20:24:09 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag trodde jag skulle svimma idag när vi skulle lägga platsen. Har nog inte varit så nervös på länge. Innan våran tur fick ja sätta mig ner o äta ett kex o dricka vatten annars hade jag svimmat.

Jag blev besviken på mig själv men nu har jag fått prata ut med folk som är vana att tävla då är jag mer nöjd.

Jag fick inte värma upp och jag visste inte att man fick säga fot varje gång man starta i linförigheten. Hade ju underlättat en hel del. Sen 0 Pepsi hoppet för det var i en backe. Jag hade hellre velat hoppa upp mot backen än nerför. Men men nu vet jag det till nästa gång och jag är stolt över Pepsi som fick så bra poäng!

Platsliggande: 10
Tandvisning: 10
Linförighet: 7
Läggande: 8
Inkallande: 9
Ställande: 7
Apportering: Avstod
Hopp över hinder: 0
Helhetsintryck: 8

Nu är ja mer sugen på att tävla. Måste bara jobba på mina nerver innan! Ska bli ett 1 pris nästa gång!!

Kommentarer
Anonym

GRATTIS igen,det är verkligen bra gjort.

Nästa gång vet du lite mera och är lite säkrare både själv och på hunden.Ett andrapris är inte fy skam även om man alltid vill åt ett 1a pris,men det kommer var så säker.

2011-04-29 21:06:10
Isabelle

Mycket snygga poäng på det som blev! Funkar bara hoppet nästa gång så kan ni helt klart knipa det där 1a-priset! Det ser vi fram emot :-)

2011-04-29 23:02:39

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback