Slut

2010-09-02 17:58:27 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag är helt slut. Vid halv 1 åkte vi till linköping och Pepsi fick träffa veterinären. Kändes som vi kunde tagit det på telefon o ja fick betala 320kr för att hon ställde lite frågor i 5 min. Men men Peppa är iaf frisk och vi ska fortstätta med antibiotika kuren. Om det kommer tillbaka en gång till så blir det operation.

Efteråt åkte vi till skogen, det var meningen att vi skulle plocka svamp men jag hade ingen lust, så vi tog en skog närmare oss. När vi väl var i skogen hittade vi en massa svamp ändå så då blev vi så glada o fortsatte gå längre o längre in.. Det slutade med att vi gick 4.5 km o en påse full med svamp.

När jag kom hem passade jag på städa medans jag var uppe i varv. Sen kom M med en pizza och nu ska jag bara slappa framför tv:n

Kommentarer

Efter att ha pratat med en person bytter jag bloggen till http://dirdib.bloggagratis.se/ ändra i dina länkar. Jag skickar in samma meddelande till alla så om du inte har fått lösenord maila [email protected] med din blogg adress. har du fått innan så är det samma lösenord som jag skickade

2010-09-02 19:20:41

Hmm det känner jag igen förresten.. var hos vet 5 dagar efter kastering av sherry



5 minuter inne 320 kr.. han bara sa att det läcker fint..

2010-09-03 08:56:15

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback