Nya piller

2010-09-16 17:33:35 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår hämtade jag ut min nya hjärtmedicin som jag ska ta endast vid behov.


Bild tagen från google.

Men apoteket hade inte just det märket men dem hade exakt likadana piller fast med ett annat namn som var billigare. Så det fick bli dem istället.  Veramapil mylan heter dem. Burken ser likadan ut fast den är i plast och innehåller 100 små vida tabletter.

Får se om dem hjälper, ska faktist ta en just nu eftersom jag provade att jogga.. Eller jogga kan man nog inte kalla det. Jag tog kanske 8 steg i joggningstakt och kände direkt att hjärtat inte klarade mer och ja blev helt slut, var tvungen sätta mig ner o vila..

Det är helt sjukt hur dålig kondition jag fått på bara 1 månad. Jag har ju slutat med all medicin och pplåster för att testa hur jag skulle må.  O som jag känner nu så har jag bara blivit MKT sämre.
Ett exempel är att jag och M skulle lyfta en baslåda på 40 kilo tillsammans hemifrån till bilen. Jag trodde bokstavligen att jag skulle dö. Han trodde jag skämtade med honom. Var tvungen att stanna o släppa taget för ja mådde så dåligt, undefär som att jag skulle sprungit tills jag stupat.
Känns inge kul alls, jag orkar bara mindre o mindre..

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback