Lycklig

2010-10-22 14:40:39 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag är jag lycklig, även om det kanske är för en dag!
Gick en långpromenad i stan med mamma. Vi mötte hundar och Max (hör o häpna) skällde inte en ända gång!!! Han såg hundarna reste ragg och vände sig mot mig. Jag belöna och gav godis. Han släppte mig inte med blicken och när han gjorde det var den andra hunden redan borta.

Nu ska jag inte ta ut nåt i förskott men såna här dagar får mig att vilja forsätta kämpa! Han är inte omöjlig :)
Nu blir det en god lunch hemma hos mamma.


Kommentarer

Grattis! Gud var roligt att det har funkat som det ska! :) Duktig du är som orkar hålla på... vi ger ju vår hund panodil istället så han skall hålla sig lugn :/

2010-10-22 17:24:59

Gratis! Fortsätt så :)

2010-10-23 12:04:38

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback