Ingen motivation..

2010-10-12 14:11:40 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Just nu känner jag att allting känns bara blää.. Jag har ingen motivation till någonting. Jag vill bara ligga ner o sova.. Varje promenad känns som pesten. Det går framåt och vi passerar hundar utan att han skäller men han drar och vill ändå fram. Men just innan promenaden känner ja bara att ja inte orkar.
Pepsis träning har ja heller ingen motivation till, känner att ja bara blir frustrerad och då vill jag inte fortsätta träna för det ska vara kul för oss båda, inte ett måste.

Är ute i skogen varje dag och glömmer ta med kameran varenda gång haha..

Jag behöver en liten paus från allting.. En helg bara för mig själv utan hundar. Så jag kan börja om med nya tag!

Ikväll är det träningstävlingskurs näst sista tillfället tror jag. Jag har tränat massor med Pepsi denna vecka så får se om han har bättrat sig.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback