Tack!

2010-11-26 16:57:14 / 3 kommentarer kommentera inlägget?..


Det blev bild nr 2 som fick flest röster!

Idag har jag bestämt mig för att börja träna på riktigt igen. Jag har inte tränat alls sedan jag opererades för andra gången. Det var 2 år sen jag var i bra form. Har ju alltid fått ont i ljumsken om ja sprungit eller burit tunga kassar(där dem gick in till hjärtat) . Men efter svampperioden som varit nyligen så var jag ute i skogen i flera timmar varje dag med hundarna och fick inte alls ont i ljumsken. Så idag när jag va ute i snön så joggade jag lite. Kom ganska långt för att vara jag. När jag sen kom hem gjorde jag armhävningar, situps och ben o rump övningar. Efteråt blev jag helt skakig och illamående. Känner mig fortvarande jättelustig o darrig. Vet inte hur pass mycket man får börja med. Men tror det var rätt lagom. O om jag gör samma övningar  2-3 gånger i veckan så är jag nog i bra form till beach 2011 :)


Kommentarer

Synd att jag var inte med :P 3 gillar jag



Vetstrul fortsättning hos oss..

2010-11-26 22:16:11

Svar: nej precis kommer jag och betalar och dra det från mitt försäkring för inget.. min man sa att han skulle vägra betala :P



Det lugn, jag vill svära också.. niunia går 9 veckor på 3 ben och inget händer... jag har rätt att byta vet och jag gjorde det bara på grund av avstånd om jag ska ge henne rehabilitering och ge henne vårs så vill jag ha det närmare. annars var jag nöjd med Helsingborgs regiondjursjukhus men nu funderar jag om jag ska dit någon gång... Jag misstänker att de är arga i med att de inte kommer att tjäna pengar på mig och min hund och att hon är inte klart utred och mitt i byter jag. nej jag byter inte sa jag innan, jag vill få en extra utredning kanske nya idéer eller tips hur man kan hjälpa henne. jag har en annan vet jag litar på och där ska jag fortsätta vara annars. de hade bara inte en ortoped som kunde utreda henne.

2010-11-26 22:57:24

JAg satsar på "Bitch 2010" istället!

2010-11-27 19:58:35

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback