Sjuk

2010-11-15 11:25:27 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


HAr varit ganska sjuk hela helgen. Med halsont o huvudvärkt. Jag tror jag håller på att få en ny tand för det kliar och gör ont längst bak o så ser man en tand påväg upp.
Hade egentligen en massa planer i helgen som jag fick ställa in. Fast i lördags så tog jag med Max till våran träningskurs istället för Pepsi. Jag tog mig mod och jag ångrar ingentingl. Han lekte med 2 hanar och 1 tik utan problem. Sen körde vi lite lydnad och agility. Så i fortsättningen kommer jag ta med Max istället för Peppa. FÖr Peppa tycker inte om att träna när det är kallt och snöigt ute. Han står bara o fryser.

Ikväll ska Pepsi bo hos sin mommo igen. Kommer sakna honom som vanligt.

Kommentarer

Hur länge skall Peppa bo hos mormor då?

Kul att det gick så bra när ni tränade du och Max!

2010-11-15 16:50:06

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback