Sista inlägget innan resan

2010-11-30 10:20:00 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Om en halvtimme åker vi mot skavsta flygplats och åker till Polen. Det har varit en lååång morgon. Vaknade 06 o gjorde ordning mig packade in Max grejer i bilen o åka mot norrtälje. 3h tog det dit o så lämnade vi av lilla Maxi hos Britt hans uppfödare. Han kände sig hemma direkt o märkte knappt att vi åkte iväg. Känns bra att han är där!

Resan hem var jobbig. Jag var riktigt sömnig o hade ont i kroppen (inte van o åka så långt). Kom hem o inga solstrålar som kom o hälsade på en som man är van vid. Nu har jag tagit en tablett mot yrsel o kommer nog bli rätt trött av den. Då kanske ja kan sova genom flygresan.

Ikväll ska jag äta en massa god polsk mat o sen mysa framför brasan med släkten.
Fast jag längtar mest till imorgon då blir det min favorit rätt PYZY till middag mmmmmmmums.

Får se om ja skriver nåt från polen. Annars nås jag på mobilen eller mailen.



Ha det bra kramar


UPDATE: Sag nu att inlagget aldrig blev postat sa jag postar det nu da lite sent kanske haha

Kommentarer

Hehe hoppas du får äta mycket polsk mat så du går upp ett kilo om dagen (minst) och blir fet! :)



Skönt att Max kände sig hemma hos Britt... Vem kan ta bättre hand om lill-killen när du är borta än hans egna föräldrar? :) För både Prins och Klara bor hos Britt va?

2010-12-01 12:31:11

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback