Trött

2010-05-02 19:11:08 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Var uppe tidigt imorse. Hör o häpna jag blev väckt utav husse :).  Kl 09 steg vi upp gick ut med hundarna åt frukost och tog det lugnt. Sen fick jag mess utav Malin och söta Story och vi träffades. Först tog jag med Max så gick vi ett varv utan att hundarna fick hälsa. Det var verkligen nyttigt för dem. Sen gick vi hem till oss och jag bytte hund. Story blev jätteglad när Pepsi fick komma ut och gå en sväng. Vi hade dem lösa nästan hela vägen och båda var så himla duktiga. Story visade oss alla fina trick hon kunde. Då fick vi lite mer motivation till träning:)

Efteråt åkte jag och M o köpte pizza och sen åkte vi till svärfar för o tvätta bilen. M´s syster var där med barnen så hundarna fick leka med dem med. Julia tyckte det var så kul att hålla Peppa i kopplet och gick omkring och rastade honom. Det roliga var att när vi båda gick så drog Max i kopplet så fort hon tog över så slutade han dra. Hon kanske borde följa med på alla mina promenader :). Men nu är vi helt slut allihop efter att ha varit ute hela dagen.


Kommentarer
Monica Tolla o Busan http://tolla.zoomin.se

Tack!

Är du ledig i morgon då? Har skickat mejl till dig på morgonen om morgondagen,har du sett det?

Kan vill du vara med??

2010-05-03 11:44:02

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback