Ingen kurs för Max heller

2010-05-19 17:27:43 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Tyvärr blev det ingen kurs för Max heller den blev också inställd. Istället åkte vi till Glottern och gick en lång runda Max och Pepsi fick leta godis och leta tennisboll. Nu är dem rikigt trötta. Ikväll blir det "Stå" träning inför utställningen. Travandet i ring hoppar vi över och träna det får gå som det går :) han är ju bara valp.
Jag är jättenervös och jag hoppas M kan följa med, men vi vet inte om han kan än så jag kanske får åka ensam.. Nu ska jag hitta på något att äta till mig sj sen ska ja se på lite serier.

Kommentarer

Vad tråkigt om du får åka själv:(

Vi ska iaf hålla tummarna för att Max får en riktigt fin rosett med sig hem och det tror vi allt han får så fin som han är:)

Monica

2010-05-20 10:48:46

Åhh vad tråkigt det är när det blir så! =(

2010-05-20 21:42:08

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback