Inga kurser

2010-05-11 23:15:42 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Missar båda kurserna i veckan :( får träna lite extra på tors fre när jag jobbar nätter.
Kommer kännas tungt att jobba nätter när man inte är van. Idag på jobbet har jag backat med traktorn halva dan. Ute var det inga problem att komma rätt vid konerna men inomhus är det så himla trångt. Det var inte det lättaste..Men det tog inga 25 minuter som det gjorde för nån annan stackare...Efter några försök hade jag kramp i hela benet för kopplingen är så hård, lär ha skaplig träningsverk imorn. Imorgon ska jag backa en bana som dem ska lägga ut.

Har sån pms oxå dem där 2 veckorna innan själva.... ja..
Alltid samma sak..Jag snubblar, klantar mig, sluddrar när jag pratar, glömmer vad jag ska säga mitt i en mening, lättirriterad, känslig, trött, huvudvärk ont i kroppen.. Jobbigt att vara tjej.

Nu sova


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback