Ak mottagningen

2010-05-10 22:46:24 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Imorse var jag på ak mottagningen, satt jättenervös i väntrummet. Har inte varit där på 2 veckor så jag var nervös för sticket i fingret. Värdena låg bra, fast jag fuskat med tabletterna.. tur det så jag slapp sprutorna. Fast det hade varit rätt åt mig för att jag fuskar.
Idag på jobbet börja halsen krångla igen och en massa extraslag på hjärtat. Det måste ju tyda på dieselavgaserna. Vissa stunder trodde jag att jag flimmrade, har så himla svårt att skilja på flimmret och extraslagen nu efter operationen.. Vet ju inte om jag gått o flimmrat eller om ja haft extraslag. Aja nu känns det som ja sitter o yrar.. Nu blir det mat och sen sovdags.


Ps.Länge sen jag skrev under kategorin förmaksflimmer, riktigt positivt faktiskt

Kommentarer

ja, jag hoppas att du håller dig ifrån den kategorin ett tag till! =)

2010-05-11 09:05:00
Taki6

Det hoppas jag med! Jävla avgasaer då :(

2010-05-11 11:43:08

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback