Tum EKG

2010-03-10 13:49:37 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag kom Tum ekgt som jag väntat på i en månad. Den verkar lite jobbigare att hantera och man måste ringa in varje gång man har mätt hjärtat. Helst från en vanlig telefon. Vi har ingen vanlig utan bara mobil så om det inte fungerar så måste jag åka hem till mamma morgon och kväll för att ringa in svaren.
Skönt att få hem den iaf. Hoppas jag får nåt flimmer bara, har inte haft det på länge nu känns det som, vilket iof är ännu skönare!

Har promenerat hela morgonen med hundarna, tog dem 1 och 1 igen. Solen värmde så skönt och det kändes som jag kunde gå hur långt som helst. Max och  jag fick jätte bra kontakt, hälsade på några hundar med.
Nu sover dem och jag ska ta och fixa en hel del grejer till bloggen tänkte jag.

Måste redigera filmerna jag har spelat in och sen blogga om en produkt jag har fått. Det kommer upp i senare inlägg idag.

Glömde ju lägga in bilderna till hehe..




Kommentarer

hoppas det går bra med ekg:t... hehe han åker ju i jobbarkläderna i bilen, skitlukt som skitlukt...

2010-03-10 15:10:51

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback