Operation nr 2

2010-03-28 20:53:04 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Ja imorn kl 07 är det dags igen. Jag kan nog inte bli mer nervös, har nog inga fler tårar att gråta.. Fast jag vill ju bli frist så det är väl bara att bita i hur mycket jag än vill slippa.
Snart ska jag hålla på tvätta mig med dem där äckliga svamparna man får med. Vill inte gå lägga mig för då går tiden mycket snabbare..

Åker dit själv imorgon, mamma är hemma med hundarna och M jobbar. Ida ville följa med, men känns taskigt för henne o sitta där sj i flera timmar och sen kommer ja vara ganska okontakt bar ändå. Ja sa åt dem att komma på kvällen då vill ja ha massor med sällskap!

Nu ska jag passa på äta en massa för efter 00 får ja inte äta alls..

Håll tummarna för mig imorn !

Kommentarer
Monica Tolla o Busan http://tolla.zoomin.se

Snart har jag inga tummar kvar och hundarnas tassar börgar bli blåå..

Jag hoppas allt gått bra har tänkt på dig mycket idag.....

2010-03-29 17:59:00

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback