Ny ablations tid

2010-03-14 14:43:51 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag fick jag mail om att jag är uppsatt för en ny ablationstid. Blev glad men ändå sitter jag och gråter. Ville ju självklart att jag skulle slippa en ny operation. Ont i hjärtat och ont i ljumsken för att inte tala om den där vidriga TEE undersökningen..Börja om från noll.. Men förhoppningsvis är det den sista nu!
Och jag mådde rätt bra ganska snabbt efter operationen så jag får se det positivt.
Nu ska jag leta mig bakåt i bloggen och sammanfatta en symptomdagbok som jag ska skicka till en av ablationsläkarna på US.


Kommentarer

jag hoppas verkligen att det hjälper den här gången så du får må bra gumman... Puss

2010-03-15 00:14:35

Fan vad tradigt! Men jag hoppas dethjälper denna gången!

2010-03-17 09:52:22

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback