Max rymde igen

2010-03-05 15:37:55 / 3 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu har jag ringt och klagat till hyresbostäder att dem ska komma o ta bort denna snöhög som förstört vårat staket, för Max rymde igen. Det gick en kvinna och det tyckte han var skitkul och vips så var han på andra sidan och hälsade. Hjärtat stannar varje gång nån av hundarna rymmer. Ser framför mig hur dem blir påkörda och jag skriker och tjuter. Denna gång fick jag inte äns på mig skor utan sprang ut i strumpor. Folk måste tro jag är galen. Och det värsta med hundar när dem rymmer att dem ser på en att man är helt förstörd och orolig. Ja då tycker dem att det är skit kul. Jaaa matte vill jaga mig Jipppiiiii.. Om dem bara visste vad matte tänker ( Vill strypa er båda två om ja får tag på er) Men så blir det ändå inte. Om jag får tag på honom blir det en massa FYYY och om han kommer självmant måste man ju stå där och berömma, hur arg man än är :)... Ibland älskar jag att ha hundar, man känner att man lever...



Kommentarer

Usch ja, man blir livrädd! Jag bor ändå på landet och Hector har inte rymt många gånger men det är min mardröm. Han är aldrig ute själv fast vi har en stor tomt med staket runt, är olyckan framme så är den.

Ha en bra kväll

2010-03-05 20:48:38

Jo visst är det hemskt... kommer du ihåg då när vi var inne i stan och käkade på sing thai och Nova hade rymt, när grannarna ringde om det...? SKAPLIGT orolig man blev då.....

2010-03-05 20:49:24

svar: dina hundar var också väldigt fina!:)

2010-03-06 20:43:42

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback