Hemma igen

2010-03-30 12:04:19 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


ÅÅ så skönt o vara hemma igen, krama hundarna och ligga i sin egen säng för att inte tala om slippa sjukhusmaten:) Jag hade tur låg i samma rum som en 18 årig tjej, vi låg och pratade hela natten.

Operationen gick bra, dem sa att dem hittade felet denna gång, fast det sa dem sist med. Det är fortvarande 70% chans att ja blir bra. Jag får absolut inte flimmra igen alls om jag gör det ska jag direkt ta kontakt med läkare.
Har fått hem blodförtunnande sprutor som jag ska ta i några dagar. Försökte lära mig det imorse men jag högg mig själv i fingret så jag går hellre till vc och låter dem göra det. Har ont i hjärtat och fick tradolan som smärtstillande men jag vet inte hur det kommer gå, brukar kräkas utav såna starka medel.
Jag har fått antingen vätska eller blod i hjärtsäcken från när dem brände så därför har ja lite ont. Jag minns inte riktigt vilket det var. Ont i ljumsken har jag med men inte som förra gången, då jag trodde det var värsta hålet in. Nu vet jag att det inte alls är stort och vågar därför röra mig mer. Jag är glad att det är över nu och ja hoppas ja slipper allting nu.




Saknar dem såå mkt

Kommentarer
Monica Tolla o Busan http://tolla.zoomin.se

Åååå vad skönt det gått bra:)

Hoppas allt läker riktigt fort nu..

2010-03-30 14:13:10

hoppas verkligen att det inte flimrar nån mer gång då... hur kommer det sig att det absolut inte får flimra den här gången?



SKönt att vara hemma med de små pojkarna kan jag tänka mig :)

2010-03-30 14:52:53

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback