Haj

2010-03-15 12:20:09 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Vaknade utav att telefonen ringde, jag hade försovit mig, skulle varit på ak kl 11. Får ta det imorn innan ja ska träna. Dem ringde från US och hade tittat på mitt tum EKG. Det såg inte bra ut och jag skulle besöka akuten så fort jag känner av flimmret igen. Har även skickat in min symptomdagbok och den har skickats vidare till en kardiolog. Skönt att det börjar hända grejer! Kvinnan jag har kontakt med är så himla snäll, man känner sig trygg med henne gemom bara mail.

Men nu till något roligare! Jag ska ut på sökträning. Ska hjälpa en Monica och Tollartjejerna inför deras sök-tävling. Och hon ska visa mig grunderna i sök. Så ska snart bege mig till mamma och hämta varma skor och se om ja har nån gammal leksak i snöre som ja hade till Simba. Annars får det bli Max nya favvo leksak men den piper lite o det ska man nog inte ha med. Det ska iaf bli superkul!

Kommentarer

hoppas det går bra... Hehe jag köpte en JÄVLIGT pipig groda till besten igår, pata tyckte vi skulle ge en sån till dig!

2010-03-15 15:45:09

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback