Dagens träning avklarad

2010-03-03 14:07:28 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Då har jag tränat med Wii Fit idag med :) Är riktigt taggad och har redan gått ner 2 kilo, inte för att jag behöver gå ner, vill bara få tillbaka lite muskler. Idag var vi uppe vid kl 04.30 och tog första kissrundan, sen såg vi film i sängen och eftersom jag inte kunde somna så gick vi ut och gick igen. Jag är väldigt konstig sådär.. vissa dagar är jag extremt trött hela tiden och skulle kunna sova 24h/7 och andra dagar är jag jättepigg och kan inte sova alls. Det är mycket skönare att vara pigg, då får man mera gjort. Igår blev det storstädat i lägenheten igen. Känns som man städar jämt och ändå är det skitigt efter 2 dagar.

Tränade med Max imorse, vi körde höger och vänster tass, men det var ingen utmaning han fattade direkt vad han skulle göra. Kanske ska ta det fast med fjärrkommando så att han typ vinkar. Nu sover dem så då får man passa på sitta lite vid datorn. På tal om inget.. Pepsi har blivit VÄÄÄLDIGT trotsig på sistonde, vet inte vad som har flugit i honom.


Titta så söt jag kan bli :)


Kasta då kastaaa..

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback