Värsta är gjort

2010-06-20 20:15:08 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu är jag klar med 12h passen. Idag var det riktigt stressigt på jobbet men det har varit en rätt rolig dag om man bortser från stressen. Imorgon ska jag till lindahls och beställa tårta till kvällen. Har lovat dem på jobbet o ta med mig en imorgon eftersom ja fyller år.. På ons natt ska vi ha pannkaksnatt alla ska ta med sig pannkakor så ska vi svulla :)

Nu ska jag fixa ihop en skiva som ja kan ta med o ha på jobbet. Skönt o slippa den tjatiga radion ett tag.

Vovvarna har spenderat dagen utomhus med husse så dem är så slut att Pepsi knappt ville hälsa när jag kom hem. Förutom kelpie Max som tog ut sin sista energi på att riva sönder min rygg.

Kommentarer

oj vad snällt av honom att spara lite energi till att riva sönder dig iaf :) Omtänksam vovve!

2010-06-21 14:50:05

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback