Inte min dag idag

2010-06-27 21:50:36 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Vilket härligt sommarvärder vi har idag ! M och jag bestämde oss för att gå upp skapligt och åka ut till drömgruvan för och bada och sola. När vi kom dit var det fullt utav pensionärer som inte uppskattade att vi hade hundar så vi åkte vidare och hittade ett annat litet ställe som vi kunde vara på. Vi satte oss ner och åt frukost medans hundarna simmade och lekte. Sen kom det en blinning som jagade mig. Sprang som en idiot och blev tillslut av med den. Efter en stund började M springa och vifta med armarna, då var den efter honom. Jag fick smått panik och sa nu räcker det jag vill hem. Så vi åkte tillbaka till stan och la oss ute på himpan. Kastade boll åt hundarna och körde lite lydnad. Inkallning samtidigt mellan varandra. Efter en stund kom hela sportscamp och skulle vara just där vi var. Då åkte vi hem. Vid 18 fick jag sms av Malin och vi träffades vid våran park och hundarna fick leka ihop. Max sprang in i mitt smalben så det kändes som att det gick av. Efter det sprang han in i min arm som åkte in i magen och gjorde riktigt ont..

Nyss skulle jag ställa mig och skala potatis med min nya potatisskalare och skärde av halva nageln och det vill fortvarande inte sluta blöda, det går gått 20 min nu. Om det inte slutar om 10 minuter så ringer jag sjukvårdsupplysningen och frågar vad jag ska göra för o stoppa blodet. Just därför hatar jag att äta blodförtunnande. Och nu har ju mina värden vara över det normala med så det känns så himla typiskt..

Vill bara gräva ner mig.


Kommentarer

=( stackare då... vilken otur du har gumman!

Hoppas att hjärtat blir bra snart så du slipper waranet... puss

2010-06-28 00:29:27

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback