Hallå

2010-06-15 20:32:06 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Kom nyss hem från volleybollen med jobbet. Det var kallt men trevligt. Jag o Sacci åkte iväg för o käka sen skulle vi komma tillbaka men Sacci åkte hem efter maten. Då hade de spelat klart och skulle festa lite. Jag ville inte vara ensam tjej så jag hoppade över det.

Imorgon ska ja o Sacci o hundarna lägga oss i folkparken och sola. Hundarna ska få en bra plats i skuggan med en massa vatten. Efteråt blir det shopping på stan och på kvällen så ska jag och Max på kursavslutning. Måste träna på vårat trick som vi ska visa upp då. Har inte bestämt mig vad jag vill göra. Jag och Pepsi "vann" på hans kursavslutning då vi gjorde backa slalom. Max är inte så avancerad i tricken än :). Det får bli Pang spela död.



Kommentarer

Hehe var ett skämt om Peppa :)



Skönt att sola lite i parken! Hoppas ni får det nice!

2010-06-16 10:54:47

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback