Fotobok

2010-06-18 14:38:04 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Fick ett tips för ett tag sen från Ida att om man var kund hos eon så fick man en fotobok från fujidirekt.
Idag fick jag hem min och den var riktigt fin, trodde faktiskt inte den skulle bli så fin som den blev. Nu vill jag göra fler.

Sista dagen på jobbet tänkte jag skriva men jag har ju 5 dagar kvar varav 2 12h.. BLÄÄÄÄ
Igår blev jag bjuden på glass på jobbet.. något positivt :)

Tycker det tråkigt o missa M´s kusins Bellas 18års dag som hon firar nu på lördag. :(
Sj fyller jag på måndag blir inget direkt firande. Ska nog köpa med en tårta till jobbet bara för jag själv är så sugen på tårta :).

Kommentarer

Det är samma kod för alla, så du kan som sagt göra en till bok och typ skicka till din mammas adress om hon är kund... (de flesta är kunder, tror man måste vara det på elnätet iaf... )

2010-06-19 19:04:53

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback