Cliff diving

2010-06-06 22:16:11 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Hallå.. I förmiddags var jag Malin o Story och min hundar i glottern och skulle gå en runda. När vi kom fram så var det 1 par med 2 golden som kom precis före oss, så vi gick en annan runda. Vi ville hålla oss borta från vattnet eftersom jag inte vill att Max ska bada än när han äter medicin. Vi hamnade på en konstig skogsväg och sen kom vi till en klippa, hundarna var väldigt sugna på att bada men det fick dem inte. På tillbaka vägen gick vi förbi där igen och helt plötsligt springer Pepsi fram  till kanten och hoppar i (eller ramlar i) Jag får panik o säger han kan inte simma vi måste rädda honom.. Malins Story kastar sig i fast hon inte får och jag hinner säga nej, stanna till Max. Malin är påväg att ta av sig skorna o hoppa i då ser vi Pepsi halvägs upp på klippan, klättrar upp till toppen, skitglad och springer runt som ingenting har hänt... Vi försöker locka in Story lite mer på sidan och där kom hon upp sen. Vi var helt chockade att det var just Pepsi som gjorde en sådan grej, han som är mer försiktig vid vatten. Självklart kunde han simma, men ja fick nog lite panik där..
När vi kom tillbaka till bilen blev vi istället anfallna utav en massa bromsar. Usch vad jag hatar dem, och Malin som inte äns är rädd för insekter tyckte dem var otäcka när dem var så många.. Dem flög in och ut i bilen, stackars Malin fick fösa ut dem, jag vågade inte gå nära. Ett litet äventyr blev det, med lagom trötta hundar.


Kommentarer

hahah det låter som en dröm det där... Knäpp han är lilla peppa då... Han var väl tjurig för att han inte fick kanske :)

2010-06-07 15:15:00

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback