Min semester börjar tidigt

2010-07-29 14:10:40 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Natten var hemsk.. Flimmer, kramp i magen, lös och kräkning. Ringde till jobbet kl 04.00 o sa att ja inte kommer. När kl va 08 ringde jag vårdcentralen och fick komma vid 11. Fick ta en massa blodprover och sen träffade läkaren som sa att jag inte får jobba mer. Jag måste vila. Dem vet fortvarande inte varför magen har krånglat så jag får göra fler prover o så ska vi ses igen. Så nu börjar min semester med riktig vila. Fick hem papper om att ja ska träffa min hjärtläkare med och sen ska jag göra ett sånt där långtidsekg igen.

Jag hoppas verkligen inte att det är ett återfall utan bara stressen som orsakar allt.
Snart kommer M hem då ska vi ta en långpromenad i skogen med hundarna. Sen blir det träning för mig och Max inomhus.

Kommentarer

Bra att hon sjukskrev dig i alla fall... Obehagligt när det blir sådär :/ Jag hoppas oxå verkligen att det är stressen så att du blir bra nu när du får vila lite...

Kanske är därför och för avgaserna du har haft så mycket huvudvärk sista tiden... ?

2010-07-29 15:47:50
Monica Tolla o Busan http://tolla.zoomin.se

Vad jobbigt,men se nu till att bli ok igen..

Träna stå med grabben ofta o korta stunder så kommer det garanterat att gå galant på utställningen för han är bara såå snygg:)

Vi hörs

2010-07-29 17:28:48

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback