Hej

2010-07-02 10:59:08 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Träffade nyss Ida och Besten och var uppe och tittade på deras nya lägenhet. Riktigt fräsh och fin var den och vilken utsikt ! Lilla Besten hade vuxit om Pepsi. Max o Besten lekte för fullt medans Peppa lekte polis som vanligt.

I förrgår träffade jag Monica och Busan, vi var och badade hundarna i glan. Busan älskade vatten, Max likaså men han blev lite blyg när Bus hoppade i efter pinnarna. Det var jättetrevligt förutom promenaden genom den täta skogen ett litet tag med alla insekter som flög på mig hehe..




Kommentarer
Monica Tolla o Busan http://tolla.zoomin.se

Ledsen men hade jag vetat det var SÅ igenväxt hade vi ju inte tagit den vägen..Men hundarna hade ju kul hela tiden iaf:)

O att Max är hård det kan jag skriva under på,kändes rejält att få honom i benet..

Hör av mig när vi är hemma igen så kanske vi kan träna nån dag.

Hörs

2010-07-02 22:08:53

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback